martedì 29 novembre 2016

Scritto a mano con l'inchiostro e pennino


Buongiorno, goodmorning, goedenmorgen...

Sto facendo dei biglietti di Natale, anche scritti a mano .
Il mio blog sarà un po' silenzioso, purtroppo ho poco tempo per condividere in questi giorni.

I am making my christmas cards , also handwritten.
My blog will be quiet , unfortunately I have little time to share my work these days.

Ik ben druk kerstkaartjes aan het maken, ook hand geschreven.
Mijn blog zal rustig zijn, maar helaas heb ik geen tijd mijn werkjes met jullie te delen in deze dagen.



4 commenti:

  1. Neem maar de tijd hoor Blankina en ga maar
    lekker kerstkaartjes maken!!!!
    Liefs van Gerie

    RispondiElimina
  2. Zo herkenbaar dit...al probeer ik zo steeds een paar reacties achter te laten op alle gaatjes waar ik tijd heb ;-)

    Succes met schrijven en maken.

    Lieve groet, Petra

    RispondiElimina
  3. Dit is ook een drukke tijd en wij lopen niet weg ;)
    Liefs Chantal

    RispondiElimina
  4. Chique hoor en zo mooi geschreven!!
    Rustig aan, ik heb er nog maar 6 gemaakt dit jaar en niet veel tijd om nog nieuwe te maken dus maar gekochte kaartjes versturen.
    Een fijne dag,
    Colinda

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...